CMC TERBAIK

Tuesday 29 October 2013

SAYA DAN CMC.


Farahayuni rahman , saya seorang penguna CMC dan DEALER cmc area CHANGLUN, BUKIT KAYU HITAM , JITRA, PERLIS. Disini saya nak share TESTIMONI saya , dulu sebelum #berkenalan dan #jatuhcinta dengan CMC , setiap hujung minggu mengemas rumah dan setiap kali asyik bersin bukan sekejap tapi berlanjutan 2 3 hari sampai mata , mulut semua bengkak . ELERGIK habuk la konon hihi, padahal RESDUNG xnak mengaku , masih xjumpa cmc lagi , makan seafood plak alamak mulut bengkak hihi hidung berhingus, BERSIN -BERSIN , tu dia lagi xmengaku kata RESDUNG .Jerawat pon macam cendawan tumbuh selepas hujan tu, sampai suami ajak pergi klinik ambik ubat , lega kejap je pastu jadi balik. Selesi bab eLERGIK, bab masalah wanita pila, saya pon seperti wanita lain skit ketika haid, sengugut ya amat teruk sampai kaki naik atas , kepala turun bawah punya la teruk , masalah KEPUTIHAN syukur tiada , kulit kering dan sebagainya tu semua normal la , TAPI bila terjumpa CMC ni saya cuba sebotol HALF PACK dan selepas 3 HARI !!! YE 3 HARI BUKAN 3 MINGGU TAU!!!!! semua itu hilang mcm magic tu!! jerawat dah mula kering , dah xberani nak naik dah takut kena cantas dengan cmc hihi , kemas rumah xpayah tutup hidung dah, makan seafood pon sekarang boleh tahan la banyaknya hihi hilang terus diet , dulu konon xmkan safood diet la , sekarang ambik kau !! tapi xpa makan banyak pon cmc ada boleh turunkan berat badan juga!! .. Nampak disini banyak kebaikan cmc ni, semua saya dah rasa . Dan saya promot dengan kawan-kawan , jiran-jiran semua, ada jiran saya alah sefood sampai berdarah hidung , dasyat kan ? 
tu la sedikit sebanyak nak kongsi kat sini .. Apa pon sapa nak join saya jadi dealer pon boleh , RM300 modal anda dapat 5 botol FULL PACK @ 10 botol HALF PACK . 


whatsapp yuni 0124952573
fb :https://www.facebook.com/ayuni.princessb

No comments:

Post a Comment